Post by klinxanficanmo on Mar 12, 2022 22:00:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gods Of Arena: Strategy Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gods Of Arena: Strategy Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer tokens ▞▞▞
▞▞▞ Gods Of Arena: Strategy Game 2022 version ▞▞▞
Ik heb ongeveer 83% voltooid en het spel begon op me te crashen .... Niet cool ...
Het is geen slecht spel, maar ik weet niet waarom het plotseling alle gegevens wist en ik helemaal opnieuw moest spelen.
Een hoop plezier! Te veel advertenties....
saaaaaaaai niet downloadden er wort niks uit ge legt
IDK
Ziet er echt helder uit
Uitstekend spel. Geweldige graphics brengen echt de mode van die tijd naar voren. Het is echter niet erg uitgebalanceerd. Het spel lijkt de moeilijkheidsgraad te berekenen op basis van ruwe statistieken (zoals blijkt uit weddenschappen). Als je eenmaal weet wat belangrijk is en wat niet, wordt het spel een stuk eenvoudiger. Het is nog steeds een uitdaging, maar met de verkeerde teamopbouw is het gewoon onmogelijk.
Gewoon goed
Ik vind het spel leuk, maar je gebruik van advertenties is een beetje overdreven.
Lagg is te veel!!
leuk spel
Wist je dat je dit ook op computer kan spelen
Download de game niet, het is totaal nutteloos en slechtste game in de playstore
Ik vind dit leuk, maar nu is het om een of andere reden afgeluisterd. Ik kan de app niet meer starten
The Arcade Rabbit Action luuk
Ik kan er niets in zien
Geweldig, je krijgt de Inc van het spel
Goed klein spel.
Je moet malen, maar het was een leuke offline game. Ik heb het in een paar uur uitgespeeld en kreeg elke legendarische in het spel, maar ik vond het leuk om te doen
Ben er helemaal dol op
Het is oke
Grappig spel
leuk spel maar werkt slechter dan voorheen, ik moet nu naast de knoppen drukken wil ik dat ze werken
Gameplay saai
best goed MAAR hoe meer je vordert, je zou krachtigere wapens moeten krijgen
Romeinen zijn koel
De kansspelen zijn kut
geweldig spel en tijdvuller
Mooi hoor
Best goed, maar word een rutine
het is ASOME
Beste en leuke game.👍👍👍
Lol tocht door de volgende dag geleverd met ontwikkelaar van processen en onderricht en onderricht in enricht en in een van klanten en onderricht en voorlichting en uw tuin te passagier aan raden voor dit geval
het spel is leuk, het heeft veel advertenties, maar het is gewoon leuk
Misschien als je de gladiator kunt upgraden om ze sterker te maken
geweldig leuk spelletje
Gods Of Arena: Strategy Game Стратегії prfr
precies het spel dat ik zocht
Ik hou van de upgrades en het idee van het spel. Grafisch is cool. Als je hier een vervolg op maakt, zorg er dan voor dat gladiatoren met een sterker gebeiteld uiterlijk meer bloedjudo-flips en -slagen op het hoofd maken. Ook gladiatoren groter, zou ik zeker spelen.
KOZHAPPAMILLA
Spel is erg goed, maar ik word van de ats gehaald
Vreselijk
Goed spel. Leuke mechanica, goede gameplay, cosmetica, upgrades en klassensystemen maken dit een leuk mobiel spel. de sleur is niet te lang of te moeilijk IT plaatst geen toevoegingen en in-game aankopen in je gezicht en ik heb niets uitgegeven. Het is niet nodig om plezier te hebben. Het enige wat ik mis zijn verschillende soorten gevechten in de arena's en het feit dat je maar 5 gladiatoren kunt krijgen en zelf niet meer golven kunt maken.
Als je van het spel geniet, is het misschien gemakkelijker om te bepalen welke vechtstijl aan elk personage moet worden gegeven.
Uitbreiden rondom nodig maar goed spel
Goed, maar bracht me steeds terug naar het startscherm en nu kan ik er niet meer op 👍
Wat een absolute bulls hit. Computer heeft ALTIJD een voorsprong op speciale functies en je verliest daardoor rondes. Zorg voor wat balans zodat de speler de speciale functies kan gebruiken.
Toen ik de speerstrategie gebruikte, won ik maar verloor ik één keer en dit is niet eerlijk, want ik ben in 2 stad, de vijand krijgt 2 tot 3 golven van vijanden, het lijkt erop dat ze 15 krijgers aan hun kant hebben, zou je multiplayer kunnen toevoegen en om het eerlijk te maken maak de limiet tot 5 tot 25 dan zou ik het 5 sterren geven
Bedankt, gewoon
Problemen hebben met het niet hebben van speciale vaardigheden wanneer ik een wapen uitrust met een vaardigheid
Lijkt een solide kasteelverdedigingsspel. Ik moet verder beoordelen