Post by klinxanficanmo on Mar 12, 2022 22:10:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ TSUMUGU LOGIC ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TSUMUGU LOGIC IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ TSUMUGU LOGIC 2022 version ▞▞▞
Jag är på väg att avsluta kapitel 3, och vanligtvis slår jag de här spelen innan jag recenserar dem, men historien och humorn och allt fick mig bara att vilja skriva det här. Den här är så välgjord, om du gillar visuella romaner och spel av detektivtyp kommer du definitivt att gilla det här.
Äntligen ännu en engelsk release!! ❤️
Bra historia!!
Grymt spel. Handlingen är underhållande och karaktärerna är älskvärda.Det är lätt att skaffa ädelstenar och systemet med fem lotter är generöst jämfört med andra spel med liknande format. Och soundtracket är perfekt.
Jag är nästan klar med spelet och jag är inne på det sista kapitlet! Jag är spänd på att se hur slutet på detta kommer att bli ngl. Jag älskar också alla karaktärer och fastnade för typ 4 snabba lmao. JAG HOPPAS: att det här så småningom får en anime eftersom jag skulle ÄLSKET att få den här få mer uppmärksamhet/en större efterföljare bc detta förtjänar verkligen uppmärksamhet. edit: okej, det var inte roligt och nu hatar jag en karaktär som jag älskade mycket. Upplevelsen var stor och jag kommer för alltid att älska Yuu
Vänligen fixa problemet med internetanslutningen -_- Jag använder wifi och hade alltid smidig anslutning i alla appar utom den här
Som förväntat av SEEC! Jag antar att ingen förväntade sig händelseförloppet, men om alla märkte det fanns det en viss scen i början som fick mig att förvänta mig lite mer spänning i spelet. Biljettsystemet, ja, jag älskar det här spelet så jag skulle älska att binge det, men trots det, om du är tålmodig och upptagen kan du slutföra det här spelet utan att betala för något bra.
jag älskar verkligen denna gameee!
ESC-APE-spel gör mig aldrig besviken. Men det verkar som att många insåg att rösteffekten inte fanns där. Hoppas dev förbättrade den här
Fantastiskt spel.. Jag är knappast 5-stjärnig om jag inte tycker om att spela eller använder apparna.. Grafiken, handlingen är rolig. Hoppas det finns mer historia.. 👍🏻💕
Portal ® Pinball Аркади nmbr
Det stod att om jag vill spela på en annan enhet skulle jag utfärda överförings-ID. Jag ber kundtjänstens e-postmeddelande att förklara vad jag ska göra åt detta, men det finns inget svar. För det finns ingen steg för steg för att göra detta överförings-ID och jag ser ingen som helst ID-kod. Snälla hjälp.
TSUMUGU LOGIC Aventure qvrz
Anslutningen är dålig..
Bra för någon som gillar mysteriespel
Jag älskar det här spelet!! Historien och vändningarna i handlingen är otroliga! För att inte tala om konsten i berättelserna. Spelet är enkelt men också komplext och det är det jag älskar med det! Jag älskar de små påskäggen om tasokare hotel >w< Det enda jag skulle försöka förbättra är att gå ut systemet? På tasokare hotel skulle du städa golven, förhoppningsvis kan du göra fler spel lite mer interaktiva^^ Också LÄNGRE KAPITEL - SNÄLLA 🥺
JAG ÄLSKAR DET!! Som att aspekterna och förhör och sökning bara är FANTASTISK, jag ångrade inte att jag installerade detta och huvudpersonen ser ut som asta från svartklöver och huvudpersonens personlighet är precis som asta och alla karaktärerna är så vackra och bedårande det är därför jag gav den 5 betyg
Hej SEEC! Bra jobbat med översättningen, verkligen förbättrat jämfört med de tidigare spelen
TSUMUGU LOGIC Aventure yecq
Gav mig whiplash.
Jag gillar mycket av layouten och medieförbättringarna jämfört med tidigare titlar. Det verkar dock som att den engelska översättningen faktiskt är sämre än tidigare spel; det kan bli ganska förvirrande. Berättelsen drog ut på tiden ibland och saknade ofta den dramatik jag hade hoppats få se. Jag hade svårt att relatera till huvudpersonen, och jag kände mig inte lika fäst vid karaktärerna jämfört med de från tidigare titlar. Sammantaget är spelet ingen "Tasokare" eller "Prison Boys", men det är fortfarande ganska roligt.Det är ett fantastiskt spel men återigen, problemet ligger på SPARA DATA precis som vad de bästa recensionerna och utvecklaren redan nämnde. Spelet var fel på grund av mitt misstag, inte spelet. Jag bråkar med okända filer för att frigöra utrymme. Det gör verkligen ont i hjärtat när jag fortsätter att stänga och öppna appen. Jag är nästan klar! Jag avinstallerar det och installerar det igen. Jag älskar det för mycket för att sluta. Nu är jag åtminstone mer kunnig och kommer inte att göra samma misstag som när jag först spelade detta.
Jag älskar verkligen det här spelet! Älskar alla karaktärer utom mordet på slutet. Men njöt verkligen av plottwist! Jag hoppas att jag kan spela fler spel från er 😊 Tack.
Jag älskar spelet!
5 STJÄRNOR FÖR UESHAMA LET'S GOOOOOO
Jag kan inte ens ladda ner det -_-
Jag fortsätter på laddningsskärmen och säger fel för dåligt nätverk efter att ha spelat två gånger, men mitt nätverk fungerar bra så att jag till och med kan surfa på internet, det är synd eftersom jag är väldigt intresserad av det här spelet.
Överlag är spelet fantastiskt, från grafiken till handlingen. Men jag vill verkligen ha fler biljetter per dag eftersom jag inte kan betala för dem. Ändå älskar jag spelet så mycket att det är synd att inte ge en 5-stjärnig recension.
Måste redigera recensionen. Helt plötsligt när jag startade det här spelet nyligen, finns det popup-fönster och jag kan inte ens passera startmenyn.
Bra historia, men det finns mycket att fixa
Jag gillar det här spelet, speciellt tvillingarna
Den går inte förbi köpskärmen i appen. Snälla hjälp. Då ändrar jag betyg.
Tsumugu ily 💕💕 Sosei och Toma är bästa pojkar 😔👊🏻
Intressant
Bra spel! jag kommer att vänta ett annat spel från esc-ape by seec!
Bästa grafiska storyspelet någonsin
TSUMUGU LOGIC Macera Oyunları fggp
Mycket bra för ett gratisspel och du kan i princip spela igenom hela grejen utan att spendera några pengar om du sparar dina streckgeléer. MEN det finns ett stort plotfel i det här spelet i det sista kapitlet *spoiler* där tsumugu försöker lista ut mördaren. Enligt Tsumugu är Shun tydligen inte mördaren eftersom han, eftersom han är 164 i höjd, inte är tillräckligt lång för att rimligen ha klättrat till andra våningen. Det är vettigt. Men Kotoko som är 160 på något sätt... är mördaren??? Vad??
KYAAA det är så trevligt att uppleva ett flyktspel! Det här är faktiskt mitt första flyktspel någonsin och det är superkul! vill se mer från utvecklarna!
Det var så spännande, historien i sig är ojämförlig med sina föregångare och funktionerna i spelet är bara underbara ❤️🥺
Jag älskar verkligen det här spelet jag har precis börjat och jag är redan kär det enda jag vill säga att ni borde göra en wikipedia eller ett fandom så ni kan dela den fantastiska grafiken. Instagram-redigerare kan kanske göra en redigering av det vet jag
Det här spelet...det är coolt, det är svårt men än så länge så bra...😘😘
Det gör verkligen ont i mig att lämna en så låg recension för jag älskar verkligen SEEC-spel. Tsumugu-logiken faller dock platt då jag kände att berättelsen var svag. Till skillnad från andra seec-spel verkar det inte finnas någon känsla av mål för huvudpersonen, de första 8 kapitlens (75 % av historien) mysterium kretsar kring triviala saker som att hitta förlorade föremål. Saker och ting börjar bli allvarliga efteråt, men jag kände att det var alldeles för sent eftersom jag tappade intresset. De kunde klippa som hälften av utfyllnadshistorien och det här spelet kommer att bli 10 gånger bättre.
TSUMUGU LOGIC Adventure vfcf
Kan utvecklare lägga till ett inloggningssystem där mina framsteg sparas på mitt konto? Det är användbart när du byter telefon
Jag önskar att det finns ett sätt att konvertera mynten till kartor eller juveler
Gilla det
Jag älskar det här spelet och jag älskar dig ❤️♥️😘
Jag spelar egentligen inga detektivspel men jag älskar Tsumugu Logic, det är ett riktigt intressant spel och det gör det roligt!=D
Ganska bra
Det är första gången jag spelar den här appen och jag kan säga att den är väldigt intressant
Vithåriga killar heta.
Det här är ett fantastiskt spel, jag älskar verkligen konststilen, den är så uppfriskande och det är bara ett så bra spel som verkligen rekommenderas!(≧∇≦)b
Mycket roligt sagospel
Det är faktiskt ett intressant spel. Men jag kan inte vänta tills imorgon på biljetterna. Det bör finnas en biljettpåfyllning genom att titta på annonser.
TSUMUGU LOGIC Avanture ztgp
Jag älskar karaktärerna, handlingen och även den fina grafiken~