Post by klinxanficanmo on Mar 12, 2022 22:16:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många alla ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
mitt spel spelar inte hela tiden det fryser till
Jag älskar det här spelet, jag är nästan 80 år gammal och som du ser kan jag spela i timmar, det är inget skämt
ett väldigt bra och trevligt spel men så många annonser att det är väldigt irriterande
Bättre att hålla lite svårt
Tillägg började vara 5 sekunder innan jag stänger dem så jag avinstallerade spelet.
Behå
بالون پرواز حباب پاپ معمولی ljyl
Jag hörde röster i det här spelet! Bokstavligen?!😲😵
körs lägger till i bakgrunden äter upp dsta
Mycket avkopplande spel
Kommer inte efter 3000-nivån
horrible vill uppdatera och installera extra spel. avinstallera detta omedelbart. rent skräp.
Spelet frös permanent!!!!!
Förlorade din data
Bra spel Super
Du är aldrig ensam med Bubble Shooter. Får dig att vilja fortsätta som kaninen
Bra
Jag väntar på att få prova
Till många annonser....!!!
Laddade precis ner det här spelet med mina vänners förslag. Suresh V. Bapat Chennai INDIEN
Uppgraderade telefoner. Var på nivå 4000. Tänker inte börja om igen. Det finns inget sätt att spara mina framsteg.
Intressant spel att spela
Jag gillar det här spelet men av någon anledning låter det mig inte gå vidare till nästa nivå även om jag har slagit den tidigare nivån mer än 10 gånger med 3 stjärnor. Om det kunde fixas skulle jag höja mitt betyg med den slutliga stjärnan.
Avkopplande och rolig lätt att följa
så smutsigt spel 😱😱
Bra roligt nog spelet
Fågel och ballonger. Ganska repetitivt. Nivåerna ändras inte. Inga boosters eller utmärkelser som inte är tillräckligt intressanta för att hålla min uppmärksamhet.
Antstream Arcade Games Розваги tofe
Fast på scen..
Sun Yh
Bubble Shooter કેઝ્યુઅલ rpi
バルーンバブルシューティング ミニゲーム sxdc
Väldigt skönt att spela för en senior som mig. Det exercerar mina fingrar att röra fritt med lätthet. Tack
Jag gillade verkligen d-spelet
Vi gillade det här spelet men det tar all vår tid ✌😊
Jag gillar det här spelet ... men mer tid full av annonser och det här är väldigt irriterande .. och det här spelet måste uppdateras..
Så så
Bra spel. Fortsätter och fortsätter. Inget slut i sikte.
Bubble shooting game कैज़ुअल गेम dur
👌 😎 tack för din fidback.
SUGGGGGGGEEEERRR SNÅPPP TRÅCKIGT
Mycke bh spel
Jag älskar spelet medvetet.
Det här spelet är naturligtvis beroendeframkallande. Jag är på 3 050..... det är hur många spel jag har spelat...så jag antar att jag gillar det.🤷🏻♀️👍
Ggh
störande av annons
バルーンバブルシューティング ミニゲーム sxdc
Spelet i sig är inte så dåligt med annonser då och då men jag dämpar ljudet för spelet. När annonserna visas går ljudet till full volym. Vissa människor verkar inte ha något emot att irritera andra människor, men det gör jag
annonser annonser annonser ingenting finns där
Spelet är väldigt bra och underhållande, men det går inte längre än till 3420, jag har inte vetat varför.
Sluta vem gjorde det här spelet. Sämst 😒